My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 17. marts 2011

Top priorities

Som mange andre sikkert gør, så forsøger jeg at planlægge mine kommende køb lidt og her er to ting som jeg godt kunne tænke mig at investere i i den nærmeste fremtid.

Støvlen har jeg skrevet om før, og for at det ikke skal være løgn (og man må jo ikke lyve) så har cardiganen også været på ønskelisten før, men jeg har simpelthen ikke fået investeret i hverken det ene eller det andet før. 

Men nu går jeg igen og forestiller mig at bruge cardiganen over t-shirts her til foråret og støvlerne til jeans og kjoler, så mon ikke jeg må ud og kigge nærmere på tingene så snart der tikker pengene ind på kontoen igen. 
Thing that I dream of at the moment. 

Frk. N

5 kommentarer:

  1. Cardiganen er rigtig fin :)

    SvarSlet
  2. Åhhh jeg er også helt vild med den :)

    SvarSlet
  3. Er nu stadig også ret vild med de støvler -
    Nåede lige at tro, at du havde købt dem, da jeg så billedet, uden at læse teksten først;)

    SvarSlet
  4. Maja: Nej desværre har været lidt sløv med shoppingen, men nu skal det altså også være meget snart ;)

    SvarSlet
  5. Marts er også bare en lang måned. Men d. 1 nærmer sig da i det mindste :) Fede støvler i hvert fald..

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails