My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 28. marts 2011

Oh spring!

De sidste par dage har vejrguderne virkelig tilsmilet Danmark, og dét kan man da ikke blive andet end glad og forårskåd af! Det virker som om hele nationen af solhungrende danskere med ét er kommet frem af vinterhiet, og for alvor vil udnytte de skønne solstråler. Det dejlige vejr betyder også, at undertegnede får lyst til at smide den sorte vinterfrakke til fordel for lysere og mere sommerlige gevanter. Der er desværre ikke sandsynligt at frakken ryger helt foreløbig (man er vel en ægte frossenpind), men derfor drømmer jeg alligevel om at tilføre min gardarobe smukke, lyse forårsfund:




Perfekte til både arbejde og studie, god og praktisk hæltykkelse og rigtig fin farve. 



















The wonderful spring weather makes me long for beautiful, light colors in my wardrobe! 



Frk. L

2 kommentarer:

  1. Lækre ting som er perfekte til foråret. Kjolen fra Acne er min favorit:-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også helt vild med printet - og jeg har faktisk allerede modellen i både sort og grå fra sidste år, og den er virkelig smuk og let at dress op og ned :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails