My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 22. marts 2011

The old woman who lived in a shoe

Carrie siger i et af de mange klassiske afsnit af Sex and the City at hun "literally is going to be the old woman who lived in a shoe", og jeg er snart ved at blive bange for at jeg kommer til at blive hendes nabo, for nu har jeg endnu engang forelsket mig i et par sko som jeg altså må ha'.

Skoene er mere præcist et par sandaler fra Zara som bare er helt perfekte her til sommer. De er af læder og har en god højde til de lange maxikjoler som nok kommer til at præge min sommergarderobe. 

De fine sailor sandaler har jeg fundet på Zaras hjemmeside, som jeg faktisk ikke har fået kigget på før. Men nej hvor blev jeg overrasket da jeg kiggede der ind i dag, for de har nok en af de smarteste og bedste service oplæg jeg længe har set. En feature er f.eks. at du frem for at bestille dine vare til hjem til døren og dermed betale en del ekstra, så kan du i stedet bestille dine vare til din "lokale" Zara og så hente den der helt kvit og frit når du har tid - det er godt nok smart.   

Jeg har faktisk ikke nogle sko fra Zara i forvejen så derfor tænkte jeg at jeg lige kunne høre om nogen af jer der ude har erfarring med deres sko? Er de gode? hvordan er kvaliteten? og ligner de nu også den sko man ser på billedet? 
I found these beautiful babies at Zara's web-shop today, and I am secretly planning to add them to my summer wardrobe. 

Frk. N

7 kommentarer:

  1. Så flotte! Jeg har et par Zara sandaler som har holdt et par sæsoner, så kvaliteten er helt ok i forhold til prisen

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at kvaliteten er ret godt. Jeg har 4-5 par der alle holder fint. Især hvis de er i læder.

    //Betina

    P.s. Bare fyi så bliver vi nok naboer så, for jeg har det på samme måde. Et oldekolle af sko.

    SvarSlet
  3. Super at høre, så tror jeg altså lige jeg må se om jeg ikke kan passe det ene lille par sko mere ind i budgettet hehe...

    Og Betina, jeg stemmer for at vi laver et helt resort for kvinder der bor i sko;)

    SvarSlet
  4. Hahah ja et Shoe-resort på Hawaii lyder helt ideelt :)

    SvarSlet
  5. Hej piger. Skøn blog. og fantastisk header altså! :)

    // Emma
    www.emmamartiny.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hej Emma
    Tak for rosen, håber at du hænger på:)
    Vi er også meget glade for vores header, som dog desværre ikke er lavet til os oprindeligt.

    Men sikke en fin blog du også har, vil gerne læse med hos dig også :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails