My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 12. marts 2011

The gold jacket is back

I afsnit 15 af den nyeste sæson af Gossip Girl ses den fantastiske Blair Waldorf som assistent på W i den super lækre guldjakke, der udstråler business og fashionsense på samme tid. Sådan en jakke giver virkelig én lyst til at råbe hurra for den evige klassiker.

Og hurra var faktisk lige det jeg sagde da jeg så afsnittet, for tænk i mit skab hænger der netop sådan en guldjakke. Jeg har købt den for omkring 2 år siden på et loppemarked for cirka 40 kr. men tænk jeg har kun haft den på to gange siden.
Det er dog slut nu, for da jeg så Blair i jakken, ja så blev jeg så inspireret at jeg straks hentede jakken ud af skabet og iførte mig den til sorte jeans og en enkel t-shirt, og jeg kan love at det ikke bliver sidste gang den bliver brugt, det er helt sikkert.

Hurra for inspirerende og high class tv :)
Hvad inspirer jer? er det film, venner eller musik?

Blair Waldorf i fantastisk outfit






The gold jackets is back -  thanks for the inspiration Blair Waldrof :) 

Frk.N


3 kommentarer:

  1. Det er virkelig en smuk jakke. Og sikke et kup! Hurra for Gossip Girl og loppemarkeder :-) Jamen G.G. og andre af den slags lækre serier inspirerer mig meget, og så blogs som f.eks. jeres. Jeg ser jer tit i nogle lækre ting og bliver inspireret :-)

    SvarSlet
  2. Sikke en smuk jakke :) En gang imellem så finder man altså bare de fineste skatte på markederne :)

    SvarSlet
  3. Mange tak begge to både for rosen af jakken (den er jeg også meget glad for) men også for dine søde ord Lullumut, er beæret over at kunne være til inspiration for andre :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails