My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 18. marts 2011

Rouge Noir

Til sommer skal mine fødder prydes med Chanel's ultimative klassiker Rouge Noir. Jeg er vild med skønne Uma Thurman, som iført knivskarp page og fandenivoldsk attitude marcherede ind i filmhistorien i Pulp Fiction iført cool, klassiske, Rouge Noir-farvede negle. Det var nemlig ingen andre end Uma, der for alvor satte i gang i hele hypet omkring neglelak i alverdens farver, så skal det være klassisk, så er der vist ikke andet at sige end: Rouge Noir!









This summer I wanna wear the classic and ever fashionable Rouge Noir introduced by fabulous Uma Thurman in the legendary movie Pulp Fiction.  


Frk. L

4 kommentarer:

  1. Den er top-lækker! Jeg har den selv :-) Uma er også en hottie ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg har indkøbt den for nylig men ikke afprøvet den endnu (jeg frygter lidt kombinationen dybrøde negle og vinterblege fusser), men så snart solen titter lidt frem skal den da absolut i spil ;)

    SvarSlet
  3. Jeg har den også og den skal helt klart på tæerne her til sommer:-)

    SvarSlet
  4. Ja, den er altså bare utrolig flot ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails