My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 1. marts 2011

Summer dreams

På trods af at kalenderen viser forår, virker det ikke til, at de danske vejrguder har tænkt sig at lade sol og varme komme til landet foreløbig. Alligevel går jeg i sommerdrømme, og en helt essentiel del af sommeren, er badetøj. Hvert år finder jeg (minimum) én ny bikini i H&M, og netop nyt badetøj er for alvor et tegn på sommer, skønne strandture og hyggelige grillaftener. Desværre har jeg flere gange været alt for sent ude, og når man tilstrækkelig mange gange har stået i en ribbet H&M-butik midt i juli og drømt om en ny bikini, som for længst er udsolgt, lærer man lektien. 

Derfor har jeg allerede nu udset mig den fineste gråbrune bikini med flæser. Som med alt andet i mit klædeskab plejer jeg ellers at sværge til sort - men nu vil jeg altså til at være lidt vild og vovet i gråbrun ;)

Det viser sig desværre, at jeg for en gangs skyld er alt for tidligt ude, for så vidt jeg kan se, kommer badetøjet forst i butikkerne i midten af maj. Der er nok alligevel ikke overhængende risiko for, at jeg får brug for vidunderet før, så foreløbig må jeg vist bare drømme videre...! 










I dream about summer, beach and a new bathing suit!



Frk. L  






2 kommentarer:

  1. Du har så ret. Jeg prøver også at nå i H&M for at købe badetøj, inden det bliver rippet. Men så må vi jo vente lidt endnu :-)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er bare bange for at jeg nok skal få glemt det til maj, og så ende med igen at stå i en ribbet butik...!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails