My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 16. oktober 2010

4 for the price of 3



Nué er en af mine personlige yndlingsbutikker, og jeg helt sikker på at jeg sagtens kan finde 4 udsalgsvarer, som jeg er vild med. Dog tror jeg at det er en bedre (og billigere) strategi at alliere mig med en veninde eller to og finde fire ting tilsammen. 

Her er nogle af mine favoritter:





















Jeg har den allerede i sort, og den er simpelthen SÅ lækker!









Nué i having a sale where you can get 4 items that is already on sale for the price of 3. You can see my favorites above.



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails