My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 19. oktober 2010

Do you escape a broken heart?

I går fik jeg endelig set Tom Fords filmmesterværk fra sidste år A Single Man. 
Det var en af de mest fantastiske film jeg længe har set. Var efterladt med en lyst til at iføre mig højhalsede rullekraver og sorte cigaretbukser, have franskbrødshår og ryge endeløse mængder af smøger og drikke whiskeysjusser.

Samtidig sad jeg med følelsen af have taget del i en fantastisk og smuk rejse -  en rejse på flugt fra et knust hjerte, noget af det mest rørende og tankevækkende jeg længe har set.

Tom Ford og hans fotograf Eduard Grau har formået af skabe et fantastisk billedunivers hvor hver eneste indstilling er gennemtænkt og velovervejet. Musikken rammer stemningen fantastisk, og kostumernes design fortjener nærmest et indlæg for sig selv. Alt går bare op i en højere enhed.

Mange af jer har sikkert set filmen, men hvis ikke så kan jeg anbefale den til alle, der kender følelsen af at have et hjerte, der falder fra hinanden i små stykker - og hermed også kender følelsen af ægte kærlighed.





I saw Tom Ford's masterpiece A Single Man yesterday - I am stunned, it was one of the most beautiful and well made movies I have ever seen. I can recommend this movie to everyone the knows the feeling of having a broken heart -  and by this also knows the feeling of true love.


Frk. N   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails