My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 6. oktober 2010

Woollen winter wonders

Som vinteren og den dertilhørende kulde nærmer sig (vi har lige haft den koldeste september i årevis - siger det bare!), får man jo lyst til at svøbe sig i uld (og aller helst cashmere) fra top til tå. Men selvom strikken for alvor har indtaget catwalken i år, så er det måske alligevel lige i overkanten...? Her er i hvert fald nogle af mine yndlings (uld)items denne vinter - og nogle af dem har allerede fundet vej ind i mit skab.

Men kan uld være sexet? Ikke ifølge min kæreste. Men det varmer og er dejligt i kulden, og her er i hvert fald nogle rigtig fine ting - sexede eller ej!




Frakke i 80% uld fra BZR til 1.799,-
Jeg er vild med det lidt maskuline militærlook - et godt modspil til mit foretrukne feminine udtryk.




Boucle jakke i 45% ren ny uld fra Humanoid til 1.899,-
Jakken er enkel, klassisk og perfekt til både arbejde og under min sorte kappe.








Lækkert tubetøklæde i 100% cashmere(uld) fra Alexander Wang til 1.710,-
Jeg har også set et der ligner fuldstændig og er i cashmere i COS til 390,- men jeg kan simpelthen ikke finde en billede!
Skøn og enkel hue i 100% cashmere(uld) fra Alexander Wang til 1.500,-
Igen har COS lavet et rigtig fin model (som ligner denne til forveksling og også er i cashmere) til 250 kr., men COS og deres billeder er altså ikke mine venner - kan simpelthen ikke finde rundt i dem!



As the cold and dark danish winter is coming up I want to wear wool frome head to toe - maybe not the most sexy look, but nice and warm. Here are some of my wool favorites...!   



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails