My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 1. oktober 2010

Photo shoot

I dag var jeg til et photo shoot med mit arbejde. Det er altså ike fordi jeg normalt render rundt og leger model, men er jo ret vild med tøj, make up og hår, så da jeg blev spurgt om jeg ville være med, var der ikke så meget at tænke over.

Jeg kan desværre ikke vise jer billederne, da det jo ikke er mig der har rettighederne til dem, men I kan da lige se lidt af mine egne shots fra cocktailbaren Salon 39 på Frederiksberg, hvor vi skød billederne.

På billederne er vi tre tøser, som sipper cocktails på en bar, og jeg tror faktisk at de er blevet helt gode. Normalt er jeg absolut ikke er videre fotogen, men det hjælper altså gevaldigt, når der pludselig er professionel stylist, lysmand og fotograf til at få en til at se godt ud!



Jeg skulle bl.a. stå og lægge læbestift foran et "spejl", og det er altså ikke nogen let opgave at se godt ud samtidig med at man skal forsøge at lægge læbestift - og så uden et spejl. Det gjorde heller ikke opgave lettere, at rummet var så lille, at fotografen ikke kunne være der, og derfor måtte prøve sig lidt frem via computeren.


Salon 39 er en virkelig hyggelig cocktailbar, som emmer af hygge og gammeldags cocktailstemning. Jeg skal absolut et smut forbi igen med veninderne.







Today I was in a photo shoot in connection with my job. Unfortunately I can’t show you guys the pictures, as I don’t have the right, but here are at couple of my own shots from behind the scenes.





Frk. L

2 kommentarer:

  1. Ja, det var rigtig sjovt at prøve, men må nok indrømme, at det var noget sværere end jeg lige havde regnet med. Hatten af for professionelle modeller!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails