My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 30. oktober 2010

The Burberry shawl

Et sjal er perfekt til at holde varmen med hjemme på sofaen såvel som ude i kulden over en jakke, og på det sidste er der blevet talt rigtig meget om sjaler på diverse blogs. Både undertegnede og frk. N er vilde med det smukke ternede sjal fra H&M, og derfor tog det heller ikke mange minutter at overveje, om det skulle med hjem, da vi i sidste uge stod med det i hånden. Frk. N fik sjalet med hjem, men da vi allerede er faldet for (rigtig) mange af de samme ting, tænkte jeg, at jeg i stedet kunne sy en gammel poncho, som hang hjemme i skabet, om - og her er så resultatet: 





For at være helt ærlig har jeg ikke været så flittig til at bruge den ellers meget fine poncho fra Burberry, da jeg synes den er lige lovlig ternet/flashy, men på den anden side ville det da være for dumt ikke at bruge den, når nu den hænger i skabet. Derfor besluttede jeg mig for at få den åbnet foran, så den i stedet kan bruges som sjal. Det gør den godt nok ikke meget mindre ternet, men måske handler det bare om lige at tage sig sammen og få den brugt - for fin er den jo!

Har man ikke lige en gammel poncho hængende hjemme i skabet, har både Glitter og H&M flere fine modeller til en overskuelig pris.


My lovely shawl which is actually an old Burberry poncho that I've had opened in the front. 


Frk. L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails