My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 29. oktober 2010

Exams

Damerne her fra bloggen er i øjeblikket totalt oversvømmet i bøger og eksamenslæsning, så der er ikke meget tid til at udforske den fagre voksne (mode)verden i disse dage.

Frustrationerne hober sig op, som det sig jo hør og bør i sådan en situation, og jeg kan godt nikke genkende til de følelser som modellerne fra Alberta Ferretti's efterårskampagne fra 2009 udtrykker her.

Jeg vil vende tilbage til bøgerne og de spande med te, som jeg skyller ned sammen med alle de kloge tanker.

God weekend til alle.


It is time for exams once again, and I fell a bit like these models right now - horrible frustrated - but I guess that is part of the game.




Frk. N

2 kommentarer:

  1. Ha ha - ja det er frygtelig farligt med alle de overspringshandlinger, som sådan en blog fører med sig...!

    SvarSlet
  2. Jeg kender alt for godt til eksamenspres. Jeg har også meget snart en eksamen over hovedet. Puha.. Men det er jo så godt, når det er overstået, og man har været velforberedt :-) Oversspringshandlinger er både på godt og ondt..

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails