My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 21. oktober 2010

This is the house of Prince!!!

I går var endelig aftenen over alle aftener - Prince spillede i Forum og wauw!!!!!! Det var genialt. I mere end to timer dansede og sang og skreg jeg non stop i ekstase med 8.000 andre glade koncertgængere.

Denne lille mand er intet mindre end en GUD! Han havde publikum, eller i hvert fald mig, i sin hule hånd fra første til sidste tone, og særligt da han lavede - hvad åbenbart kaldes London finten - og gik på scenen for femte gang, efter at lyset i salen havde været tændt i flere minutter, og gav intet mindre end to ekstra, ekstra, ekstra numre kunne jeg ikke få armene ned.

Nøøøøj hvor er man bare sej, når man kan spille et oplyst og halvttømt Forum op, så taget det letter. Min søster og jeg var oppe underskyerne da vi forlod Forum efter næsten 2,5 times ren fest og livsglæde.

Det var sex med sex på for at sige det lige ud. Den lille fyr slangede sig på scenen og han må nærmest være den 52-årige i verden, der er i den bedste form overhovedet. Derudover må man sige, at en mand der kan bære et jakkesæt med et selvportræt på brystet, han er sgu en ægte mand.

Jeg kommer til at høre Prince på repeat i flere måneder og mindet om denne aften vil give mig et smil på læben i lang tid fremover. Mit hjem er det nye House of Prince.

Til jer der var så heldige at høre ham på Amager Bio i nat - jeg er misundelig, for jeg kunne snildt have taget mere!


Kilde: Politiken.dk

Prince was AMAZING!!!!! at the concert yesterday, I still can't get my arms down.

Frk. N

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails