My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 13. oktober 2010

You can have your cake and eat it too

Forleden var jeg og S forbi Agnes Cupcakes i Sværtegade for at smage deres fine kager.

Da vi trådte ind og fik øje på de mange rækker af flotte og tøsede kager blev vi først meget, meget begejstret og det var svært at vælge mellem de mange forskellige typer af kager. Alt fra lakrids til citron.
Efter at have stået i kø i et godt stykke tid besluttede jeg mig for en fine lyserød jordbær cupcake, for man er vel en pige pige der elsker lyserød:)

Kagerne blev pakket i små fine æsker lige til at tage med sig, så man kan nyde den i efterårssolen.

Jeg er normalt ikke så vanvittig glad for kage og må desværre også sige at Agnes ikke overbeviste mig, kagen var som sådan god nok men den fine lyserøde icing var desværre alt for tung og det var faktisk svært at spise hele kagen.
Men skidt dog med det for så fine som kagerne er så kan man vel vende sig til lidt icing;) I slipper da heller ikke for et par stemningsbilleder - her er kager for alle pengene.












S and I went to Agnes Cupcakes the other day. Here is some pictures from the nice little shop. 


Frk. N

6 kommentarer:

  1. Det ser da heller ikke ud til at være den mindste af slagsen ;-)

    SvarSlet
  2. Mm.. De ser lækre ud :-) Hvad er prisen på dem? :-)

    SvarSlet
  3. Jeg mener de koster 25,- pr. stk. og så er der vist lidt rabat hvis man køber flere. Men lækre ser de ud - og jeg er en rigtig sukkergris, så masser af icing er ikke noget problem for mig!

    SvarSlet
  4. Hihi, okay :-) Tak for det. Jeg har nemlig lidt planer om at købe et par stykker, næste gang min kærestes familie kommer på besøg, for de bor lidt ude på landet, så de kommer ikke sådan forbi. Og så vil jeg jo gerne bare selv smage lidt af hver cake :-) Er det forresten Kosheen, der hentydes til i overskriften? :-)

    SvarSlet
  5. Ja de koster 25 kr. og fire for 95 mener jeg. De er ret store så man skal have appetitten i orden inden man går igang.

    Overskriften var egentlig bare mere for at henvise til en klassisk frase der involverede kage, elsker ordspil;)

    SvarSlet
  6. Det lyder da en rigtig god idé - der er da ikke nogen der kan sige nej til en cup cake ;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails