My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 7. oktober 2010

Outfit of the day...


Kjole fra Ganni, halskæde fra Vero Moda, strømper fra Falke og sko fra Hilfiger.


En lille forsinket "dagens". Jeg har desværre ikke være så god til at få taget billeder de sidste par uger, da vi har lille Eddie på ferie, mens min veninde er i Afrika. Selvom det virkelig er skønt at starte dagen med en gåtur, så må jeg nok sande, at mine morgener er blevet lidt mere hektiske - derfor de manglende billeder :)


Søde lille Eddie


Outfit of the day. I'm dog sitting cute Eddie while my friend is in Africa, so I haven't had much time for outfit of the day photos lately. 


Frk. L

2 kommentarer:

  1. Rigtig fint og elegant outfit :-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Jeg er simpelthen også blevet så glad for det diskrete mønster på kjolen.

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails