My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 30. oktober 2010

Sailor meets corporate

Dagens outfit med sailorstriber tilsat nistrede slacks, som jeg ellers normalt mest bruger på arbejde. Selvom jeg burde sidde inde og læse hele dagen, kunne jeg altså ikke dy mig for at tage et smut forbi POUR QUOI's lagersalg. Der kom en enkelt ting med hjem, som jeg altså ikke kunne undvære... I skal nok få den at se senere. Nu vil jeg smutte tilbage til bøgerne - rigtig god lørdag derude!






Dagens outfit med stribet t-shirt fra H&M, tørklæde fra Månestråle, halskæde fra Gravgaard Madsen, solbriller fra Burberry, bælte fra Selected Femme, slacks og frakke fra BZR, ballerinaer fra Pretty Ballerinas og taske fra Mulberry.



Even though I was supposed to stay in and study all day, I just couldn't resist popping by the POUR QUOI factory outlet. Later I'll show you what I found...!


Frk. L    

2 kommentarer:

  1. Du har så ufattelig god stil!

    SvarSlet
  2. Tusind tak altså - det er bare så sødt af dig at skirve :)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails