My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 17. oktober 2010

Opening of the new Apartment No. 7

Fredag aften var Ekiba og jeg forbi den helt nye udgave af Apartment No. 7.
Den fantastiske forretning har indtil for få uger siden haft til huse i Fiolstræde men er nu genåbnet i store lækre lokaler i Store Regnegade.

Receptionen bøde på DJ og cupcakes fra Agnes, og så fik vi også smagt den nye Eve fra Carlsberg, jeg fik en med passionsfrugt og den kan faktisk godt anbefales.  

Butikken har stadig den samme stil med old school maniquiner og retro møbler, og så selvfølgelig det samme super lækre tøj -  nu er der bare meget mere af det. 
Jeg fandt mindst ti kjoler jeg gerne ville eje og det samme gjaldt de lækre tykke strik cardigans det også fandtes på hylderne. 


Outfit: Frakke fra Tiger of Sweden, tørklæde fra Moshi Moshi, jeans fra Wrangler, vintage hat og støvler.  







Ekiba and I went to the opening of the new and improved version of Apartment No. 7. It was great with lots of lovely clothe and nice cupcakes and music.  


Frk. N

3 kommentarer:

  1. Det ser jo skønt ud :-) Mon I fik købt noget ;-)

    SvarSlet
  2. Neeej det blev desværre ikke til noget shopping, men skal helt sikkert der ind forbi så snart der tikker løn ind på kontoen næste gang:)

    SvarSlet
  3. Ihh hvor ser det hyggeligt ud søde - ville ønske at jeg kunne have været med...!

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails