My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 22. oktober 2010

BZR in the piercing cold

Forleden mødtes jeg med Ekiba til en tiltrængt latte på Den Fransk Café efter en hel dags intensiv opgaveskrivning. Det var bidende koldt udenfor og den nye vinterfrakke kom virkelig til sin ret. Som den opmærksomme læser måske har luret, er det den fine BZR frakke, som jeg tidligere har omtalt her på bloggen, og som jeg (tydeligvis) ikke kunne holde mig fra. Hvad synes I derude? Den er jo meget enkel og underspillet, men jeg er ret vild med knapperne (som ligner uniformsknapper) og det lidt maskuline snit.  


Udover frakken fra BZR består dagens outfit af cashmerehue fra COS, tørklæde fra Månestråle, jeans fra Won Hundred og støvletter fra Gardenia. 



My new winter coat from BZR - I love the buttons and the masculine cut. 



Frk. L


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails