My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 1. oktober 2010

The day of

I går havde jeg fri for først gang i lang tid på en hverdag, og selvom man nok burde bruge en masse tid på at læse og være flittig så var jeg simpelthen også nødt til at hoppe på cyklen og køre en tur ud i efteråret efter fridags lækkerier.

Indtil Magasin og så ellers på jagt i deres blomsterbiks som varmt kan anbefales, priserne er rimelige og blomsterne fine. Så fyldte jeg også lige op med magasiner, som jeg har noget af en svaghed for, og til sidst lidt te fra Pukka som jeg elsker.

Hjemme fik jeg også lige tid til at bage et par pitabrød til min aftensmad.
Mmmm det er dejligt at have fri ind i mellem.







I had the day of yesterday. Even though I had to do some school work there were also time for enjoying some other things like buying flowers, magazines and tea from Pukka, and then a little baking.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails