My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 14. oktober 2010

A stressed out outfit of the day

Onsdag spurtede jeg rundt hele dagen og havde travlt med arbejde, rejsegilde og kursus - så efter godt 14 timer på farten var jeg helt klar til at gå tidligt i seng med en bog og en kop thé. Dagens outfit bestod af top fra BZR, halskæde fra Vero Moda, cardigan fra DKNY, jeans fra Won Hundred, bikerstøvler fra DKNYC og mit smukke, smukke armbånd, der er en gave, som min veninde har taget med hjem fra Afrika til mig.






Outfit of the day - not much to add, I have just been busy, busy, busy all day!


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails