My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 12. august 2010

Ingen liveblogging fra Terminal 2 i dag...

...desværre, men har simpelthen haft SÅ travlt i dag, at jeg slet ikke kunne overskue at tage afsted. Derudover må jeg nok også indrømme, at jeg føler mig lidt lille og uerfaren, og foretrækker at have frk. N i hånden når jeg tager afsted. Har derfor gået og krydset fingre hele dagen for at hun snart er up and running igen. For lidt siden modtog jeg så heldigvis en sms om at hun er i bedring, og regner med at joine mig i morgen. Og så kan man vist godt gå i gang med at overveje outfit!

Imens jeg overvejer outfit får I lige lidt flere af mine fund fra det store land på den anden side af Atlanten: Min super cool multu-funktionelle cardigan fra DKNY, som hedder cosy. Og det er netop hvad den er! Og super lækker og perfekt til en frossenpind som undertegnede. Da jeg købte den fik jeg et papir med, med en oversigt over nogle af de smarte ting den kan - ikke alle er lige klædelige, men jeg har især vild med billede nr. 7, 8, og 10. Imponerende hvad man kan med én cardigan hva? Jeg er vild med at den er lidt lang foran og en smule uformelig.



Jeg har allerede brugt den flittigt, og en sort cardigan passer jo til alt. I går havde jeg den f.eks. på til middag hos mine dejlige veninder, hvor den også fik rosende ord med på vejen.


Cardigan: DKNY, t-shirt: H&M, lædernederdel: Bruuns Bazar, strømper: Falke, gummistøvler: Hunter


Et andet fund er denne meget smukke clutch fra Bottega Veneta. Jeg var egentlig på udkig efter en i det helt klassiske flettede skind i sort, men de havde desværre ikke lige den model som jeg ville have, og så fandt jeg denne i stedet. Den er købt på et outlet udenfor NY som hedder Woodbury Common. Det er det største og bedste outlet i nærheden af NY, og ligger ca. en times kørsel med bil eller 1 1/2 time med tog. Der er virkelig mange lækre mærker (udover Bottega Veneta kan f.eks. nævnes Chanel, Gucci, Burberry, Balenciaga, Prada og Chloé), men selvom det er et outlet, er det altså lang fra foræringspriser - så tag kun derud hvis du ved at du vil investere og er klar til at lænse kontoen ;)




Tasken er i det lækreste skind og jeg var så heldig at den - udover at være til outletpris - også var yderligere nedsat. Det betød at jeg fin den til til under 20% af butiksprisen - og så kan man altså også være med på SU!



Jeg vil smutte i tænkeboks mht. outfit til i morgen, og så håber jeg at rigtig mange af jer derude vil følge os i Terminal 2 i morgen - og kom endelig med kommentarer, spørgsmål eller lignende! Vi vil altid rigtig gerne høre hvis I synes noget er særlig godt/dårlig/mærkeligt/spændende osv.


Frk. L 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails