My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 4. august 2010

Jeg ønsker mig...

For tiden er det knap med penge til de store investeringer i andet en ting til mit nye lille hjem, men det skal jo altså ikke stoppe mig i at ønske mig ting.

Da jeg i går til min store gru opdagede et hul i en af mine bh'er begyndte jeg at drømme om nyt undertøj (for det med huler det er altså ikke så hulens smart vel?)

Nå men jeg har flere gange været forbi TopShops hjemmeside og kigget på deres undertøj, og det var da også der at jeg søgte hen for at drømme lidt, her et par af mine ønsker.








I have been looking for some new underwear for a while, and I am pretty much in love with all of the styles at Topshop.com, these are differently on my list of wishes.   

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails