My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 10. august 2010

Klassisk med et tvist

På et af de først stop i staterne faldt jeg over disse cool solbriller fra Burberry. Som den opmærksomme læser nok har lagt mærke til, er jeg mere end almindeligt glad for min klassiske Ray Bans, og har derfor ledt efter en par i dén form, men mere klassiske i stellet. De passede perfekt, og så var det endda på et outlet til en rigtig god pris. Jeg har kigget på nogle lignende herhjemme, og så vidt jeg kan regne mig frem til fik jeg dem til lidt under halv pris. De har siddet på mig lige siden, og er absolut et af mine bedste køb på turen! Jeg er helt vild med det enkle og klassiske stel kombineret med den lidt mere cool form på glassene.





I det hele taget kan man altså finde rigtig mange lækre ting på outlets i USA, så skal man snart en tur over Atlanten, kan det altså godt betale sig lige at sondere terrentet og finde adresser og lignende hjemmefra. Og så er der btw også altid Nike, Hilfiger, Ralph Lauren mf., så man kan sagtens lokke mandlige medrejsende med :)

Jeg lægger flere af mine kup op løbende, og jeg skal nok også lige finde et link til hvor man kan finde en oversigt + adresser på outlets i USA.


Jeg har forresten brugt det meste af dagen på at rydde op i skabet (når nyt kommer ind må noget andet jo ryge), så tag et kig på Trendsales hvor jeg har lagt en masse nyt op!

I’ve bought these cool sunglasses in an outlet near Napa Vally, and they are definitely one of the best things I brought home!  



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails