My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 24. august 2010

A happy birthday child

Her sidder jeg så 1 år ældre og helt træt. Har haft den dejligste dag med brunch hos de søde, søde gamle kollegianere. De havde lavet dejligt morgenbord til mig med boller, æg og bacon og pandekager med frugt og chokolade, mums.

I eftermiddags kom Frk. L til kaffe og sladder, rigtig hyggeligt.
Her til aften har den så stået på min første middag  for forældrene i min nye hule.
Lavede bøffer med ratatouille og kartofler, og sorbet med marengs og bær til dessert, vi var alle tre meget tilfredse.
 
Nu har jeg så vasket den sidste tallerken af og sidder helt træt i min lille stue i mit lille hjem, som forresten er blevet godt pimpet op af dejlige fødselsdagsgaver, blandt andet ny gryde, køkkenvægt og blender.

Jeg har været helt dårlig til at få taget billeder i dag, men her får i da lige lidt at muntre jer med.

Til de der undre sig over kærestens fravær ved hele fejringen, så skyldes det at han i snart tre uger har været på ferie, han er meget savnet, men jeg har fået dejlig fødselsdagsmail som varmede noget så dejligt helt ned i maven.

Fin olieflaske og krukke fra Frk. L og sjov og hyggelig knagerække fra mor og far. 

En lille fødselsdags buket fra mig til mig - elsker nelliker og tænkte at de kunne pynte fint til middagen. 

I morgen står den på studieintro start, kandidat here I come. Det bliver spændende med ny mennesker, nye fag og alt det der. 

I am a happy birthday child - I had a lovely day today. Ever body has been so sweet helping me celebrating this hole deal about getting older. Now I am tired think I will turn in early tonight so I can be ready for school start tomorrow. 

 Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails