My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 20. august 2010

I feel pretty

I får lige et allersidste modeuge indlæg (eller okay det næstsidste for vi mangler catwalken - vi ved det godt), vi må nemlig lige dele med jer, hvad vi fandt hos det danske mærke Prim I am.

Som navnet antyder, er mærket fokuseret på, at man skal føle sig pæn i deres tøj, og det skal jeg hilse og sige at man gør -  har nemlig allerede en fin sort og enkel kjole fra dem, som jeg er meget glad for.

Brandet har godt 2 år på bagen, og bliver produceret i Portugal, det er dog stadig meget præget af dets skandinaviske aner, da Prim I am er et mærke der blander højt niveau af design med gode priser - og det kan vi jo altså godt lide.

Vi fandt både styles til drenge og piger i standen, så her er lidt af hvad vi går og drømmer om til foråret - både til os selv og vores bedrehalvdele (som om vi nogensinde får dem til at gå i cardigan, but a girl can wish!).

De her shorts er vi fuldstændig forelsket i. De er lavet af det blødeste lammeskind med ruskindsdetaljer, og sammen med en machtende jakke, er de de dyreste styles i SS/11 kollektionen. Med en pris på 1.499 kr. er det en af mine større forårs opsparingsprojekter (jakken kommer til at ligge til 2299 kr.), men jeg skal skrives op så hurtigt jeg kan til et par.

Lækre toppe med print kan man aldrig få for mange af, denne kommer til at koste 299 kr. og går jo perfekt med ovenstående shorts

Fantastisk draperet jerseykjole med lækker skinddetalje på skuldrene. Her får du forårstendenser for alle pengene. Pris: 499 kr. 



To cardigans som jeg gerne så min kæreste i - til hhv. 599 kr. og 699 kr. 


Denne skjorte bryder med de klassiske skjorte konventioner ved at have hætte og bindebånd, 699 kr. for god stil. 

Vi er begge to helt forelskede i dette mærke, og jeg tror godt, at I kan regne med at høre mere om deres fine klæder her fra, men indtil da kan I læse mere på deres hjemmeside, hvor de også har en blog (pssst de har lånt vores billeder ;) 

We have a couple of posts to come about fashion week, because we can't get enough of beautiful things. These things from the danish brand Prim I am are on my top 10 over things that I have to get come spring. Both Frk. L and I adore their ability to combine high class design with great prices.




Frk. N 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails