My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 2. august 2010

Man har et standpunkt til man tager et nyt

Jeg var i biffen i går med kæresten for at se Inception - en film som jeg længe har glædet mig til at se, for den så jo enormt action packed ud, og jeg kan godt lide action.
Men puha den film kan godt nok meget, meget mere end action.

Sjældent har jeg siddet så meget på kanten af sædet med kærestens hånd så knuget at han må have haft problemer med blodomløbet til sidst.

Jeg vil ikke ødelægge historien for nogen, så siger ikke andet end at den skal ses.
Normalt er jeg ikke til at man klapper i biffen, da det virkelig ofte sker til middelmådige film - men i går brød jeg selv ud i totalt uvilkårlig klappen da films sidste klip faldt.

Nøøj jeg var helt uden ord (hvilket sjældent sker) da jeg gik fra salen og resten af aftenen var jeg helt henfalden i de tanker som filmen sætter i gang.

Jeg er jo noget af en filmnørd og har altid en udpræget mening om de film jeg har set. Dette betyder også at jeg konstant har en top 5 over bedste film, dog en liste som kan have udskiftninger, og efter i går er jeg nok nødt til at foretage nogle ændringer.

I får traileren selvom den på mange måder kun viser actionfilmen og ikke resten af det geniale plot - men det er også meget godt så bliver man kun mere positivt overrasket når man ser filmen.

Jeg vil meget gerne høre hvad andre mener, så smid endelig en kommentar hvis I får set filmen.



I went to see the new Inception movie last night - a movie I had been looking forward to see for a while. Wow It was amazing - straight into top 5 over best movies ever if you ask me. I would love to here your opinion so drop a comment if you want. 


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails