My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 9. august 2010

Så er udsalget igang på Nué Cph.




Nué er en af mine personlige yndlingsbutikker, og jeg kan f.eks. fremhæve dette smukke tørklæde som jeg selv har. Det er sat ned til 250,- og så absolut et godt køb - jeg er i hvert fald virkelig glad for mit!

Det bliver nok desværre ikke til noget til undertegnede i denne omgang, da jeg - trods budgetoverholdelse - ikke har økonomi til de store udskejelser lige nu. Men det kan jo være, at der er nogen derude der har ;)


Check out nuecph.com for some of my personal favourites on sale!


Frk. L 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails