My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 13. juni 2010

Fødselsdagsmiddag part II

I går var dagen, hvor jeg tilbragte hele dagen i køkkenet (følte mig meget som en domestic goddess), med at bage chokoladekage med trøffelcreme og pinjekerner, brumbærcrumble med mandler og selvfølgelig de berygtede macarons (med en del hjælp fra kæreste, som er noget mere tålmodig end undertegnede).

Det endte med en rigtig dejlig aften med - hvis jeg selv skal sige det - virkelig lækker mad, masser af vin og  fantastiske venner. Mere af det tak!

I dag er jeg lettere tømmermændsramt, og skal bare ligge på sofaen og se film - og prøve at tage mig sammen til at få ordnet det sidste af opvasken, som jeg på forunderlig vis gik i gang med, da jeg kom hjem fra byen i nat... meget mor-agtigt ...mon det er alderen der begynder at trykke?! Hope not!



De smukkeste pæoner, som jeg fik af Frk. N's søde kæreste... hold godt fast på ham!



Det er lidt mormor-agtigt, men jeg samler på stellet Plissé fra Pillivuyt, og da det er rimelig pricy, har jeg ikke så mange af hver størrelse tallerkener endnu. Heldigvis fik jeg to tallerkener i går - så næsten alle kunne spise dessert af machende tallerkener.














Macarons á la kæreste - det er nok noget vi bliver nødt til at prøve igen ...mmm!



De smukke blomster + tørklæde fra tøserne



Fik desværre ikke taget et billede af min kjole i al min forvirring i går, men her kan man lige se den øverste del. Det er egentlig bare en gammel H&M-sag, som jeg altid hiver frem når det skal være pænt og klassisk, og alligevel med et tvist. Ryggen er simpelthen så flot, og jeg skal nok få taget nogle billeder på et tidspunkt. Øreringene er fra Julie Sandlau.



   Det smukke tørklæde fra Nué Notes, som jeg tidligere har skrevet om på bloggen



Frk. L

2 kommentarer:

Related Posts with Thumbnails