My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 3. juni 2010

Sommer snack


Jeg er desværre udstyret med en noget upraktisk mælkeallergi, især når det kommer til sommer hvor lækre fløde- og mælkeis lokker fra spændende steder som ParadIs.

Selvfølgelig kan man kaste sig over de mange lækre sorbeter som de fleste steder ligger inde med, men da jeg forleden dag stødte på disse old school isforme, ja så fik jeg lyst til at gå lidt i barndom igen.

Formene kostede sølle 10 kr. i Netto og der er plads til 6 is i en form. Isen kan laves af alt fra saft til smoothies. Begge dele genialt til enten at få lidt frugt eller væske i den bagende sol.

Jeg kastede mig i går ud i at lave en lækker is af blåbærsmoothie, med banan, ananas, soyamælk, lidt skovbær og selvfølgelig masser af blåbær.

En lidt sløret, men lækker sommeris, akkompagneret af neonnegle, perfekt til solskin.

Nu kalder Distortion på mig, da festen i dag rammer Nørrebro. Vi ses derude!

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails