My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 18. juni 2010

Byens Bedste 2010

I går aftes var det endnu engang blevet tid til at fejre Københavns bedste restauranter, butikker, fester, spillesteder osv. til dette års Byens Bedste fest.

Da jeg har arbejdet for AOK ind til for nylig, var jeg så heldig at være med til denne med hyggelig fest, hvor alle vinderne fra dette års prisuddeling var mødt op for at fejre priserne sammen over en drink og lidt lækkert sommermad.

Til aftenen hørt også uddelingen af Årtiets københavner prisen, som meget fortjent gik til Claus Meyer der pusler rundt bag kulisserne på utrolig mange af byens it steder som Noma og Kafferisteriet i Valby.

Jeg havde taget min kære kæreste med til at agere min plus-one, og vi hyggede os gevaldigt begge to med drinks på den lækre terrasse og snak med gamle kollegaer.

Hygge på terrassen 

Drinks og smøger - selvom jeg er noget nær antiryger så er jeg alligevel lidt fascineret af det nye rög mærke, det er meget modigt at markedsføre sådan noget i disse sundhedstider. 

AOK redaktør Kristoffer Zøllner og restaurant anmelder Søren Frank præsentere Årtiets København prisen. 

Årtiets København Claus Meyer og venner. 


Aftens outfit: Sort basis kjole fra Gina Tricot, min elsked army jakke fra Youheshe og stiletter fra Pedro Garcia plus vintage taske arvet fra min mor. 

Læs mere om Byens Bedste her og ser også de (indrømmet) noget mere professionelle billeder (klik på den orange imageknap for at åbne billedserien).

Yesterday I went to the celebration of the annual giving of the 'Byens Bedste' award. The award consists of 25 different awards that are given to the best restaurants, shops, cafes and so on in Copenhagen. It was a great evening with a lot of happy winners.

Frk. N

p.s. Husk at deltage i vores fine konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails