My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 9. juni 2010

Den smukkeste perlekæde ...og andre småindkøb

I mandags stormede jeg rundt i H&M for at finde de fine og billige t-shirts, som jeg tidligere har skrevet om her på bloggen. Jeg ville især gerne have fat i den stribede og den grå, men den stribede var slet ikke til at få fat på, og den grå sad virkelig ikke særlig heldigt. Virkelig skod - og så var jeg endda taget derhen i silende regnvejr!

I stedet fandt jeg så disse helt enkle basic t-shirts, som sidder meget bedre, og var der i både sort, hvid og grå. Derudover var jeg lige et smut forbi Glitter, som ellers ikke er en butik jeg normalt bryder mig om. Jeg synes lidt - beklager de sikkert ubegrundede fordomme - at butikken skriger langt væk af billigt skrammel, som også ser virkelig billigt ud. Ofte kan man jo finde masser af fede ting i andre billige butikker, som ikke ser billige ud, men Glitter virker altså bare meget billig i mine øjne. Denne forestilling blev dog gjort til skamme så snart jeg fandt den fineste koralfarvede perlekæde - som også kom med hjem.





Til sidst var jeg et smut forbi Matas, hvor jeg endnu engang har spurgt om den smukkeste forårs lak - Chanels 505 - men den nye sending er selvfølgelig ikke kommet til dk endnu...:(



Chanels 505 - SÅ smuk!


I stedet fandt jeg den fineste lyserøde farve - 485 Django - som er lidt mere klassisk og diskret. Virkelig smuk, men jeg vil stadig meget gerne have fat i 505, så hvis nogen hører om, at de er kommet til dk men I meget gerne give lyd fra jer!

I Matas fandt jeg også en ny solcreme, som Frk. N har anbefalet. Man skal jo proviantere solcreme hvert år, da effekten ikke holder så længe, så efter i mange år at have være meget glad for Dermas solcreme, forsøger jeg mig i år med Riemanns. Den skulle være meget let af smøre på, holde længe og være uden tilsætningstoffer. I´ll let you know how it goes...!


Solcreme, lak og mineralpudder fra Tromborg - jeg er afhængig, og hvis man ikke allerede har prøvet den kan det absolut anbefales!



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails