My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

fredag den 11. juni 2010

Hvem der bare kunnenyde en dag på stranden...

Har foreløbig brugt dagen på at slæbe indkøb hjem fra diverse supermarkeder, for ét sted kan selvfølgelig ikke altid have det hele ...og så i silende regn! Godt man har en stærk kæreste, som ikke orkede at cykle på arbejde i regnvejret i morges, og derfor besluttede sig for at tage med mig på indkøb og slæbe i stedet. Årsagen til alt slæberiet er, at jeg skal holde fødselsdagsmiddag for nogle venner i morgen, da jeg ikke orkede det helt store på min rigtige fødselsdag på grund af bachelor.

I det mindste skal der nok blive rigtig meget lækker mad i morgen - og så kommer alle mine dejlige venner jo også! Bedre kan det næsten ikke blive. Og min kæreste har endda lovet at lave rigtige macarones som hos Ladurée i Paris - mmm...!





Det er meget hyggeligt at gå og lave mad og nusse herhjemme, mens regnen siler udenfor, men det ville altså heller ikke gøre noget med en tur på stranden hvor man bare kan ligge og nyde sandet, havluften og solens stråler, som varmer hele kroppen...
Jeg faldt over denne smukke billedserie på Fashion Gone Rouge med Sedene Blake og Ayan Elmi fotograferet af Greg Lotus for Italiensk Vogue til juninummeret i år. Smuk, emmer af klassisk og elegant strandstemning ...så tag mig dog med til sol og varme - someone please!










Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails