My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 29. juni 2010

Roskilde pakning

Så blev det endelig ferie tid, Frøknerne er nemlig blevet bachelorer og har altså nu en titel som de kan gå og blære sig lidt med ude i byen:)

Min ferie er startet med en god gang rengøring i den noget smadrede læse hybel på 7. sal.
I varmen har jeg derfor støvsugede, skurede og skrubbede bade værelse og lagt store mængder af tøj sammen og på plads.

Derefter er det blevet tur på til at pakke til årets Roskilde Festival. Har pakkede bikinier, t-shrits, shorts, army jakke og kæmpe sweatshirt fra H&M Herre og så lige et par jeans til de kolde nætter.
Her til må jeg tilføje et styk tylskørt og palliet shorts, for Roskilde er også stedet hvor de skøre outfits skal prøves af.

Så er der selvfølgelig også tørshampoo fra Tony & Guy, renseservietter fra Amazing Space og P20 solcreme, som er et must på en festival.

Min aften skal bruges på middag med mine forældre som er blevet lidt forsømt med al den læsning og så skal jeg ellers ordne mine sidste Roskilde forberedelser.

Her et par Roskilde tips:

- Læg en mørk neglelak på både fingre og tær, så kan man ikke se hvor beskidte de rent faktisk er.

- Farve dine vipper sorte, så slipper du for at ærgrer dig over at du igen, igen har glemt at tage din makeup af når du vågner om morgenen.

- Invester i en lille kinesisk vifte til at få lidt ekstra luft når solen bager - de koster igen ting men er en million værd.

- Brug en god hårkur i dine spidser i det sidste bad inden du tager af sted så de ikke tørrer helt ud i solen.

- Mit aller vigtigste tip er at lægge helt rent sengetøj på din seng lige inden du tager ud af døren, og så red lige sengen. Når du kommer hjem søndag nat vil du elske at kunne lægge dig i sengen efter et hurtigt bad og nyde følelsen af rent sengetøj.

Rigtig god festival til alle, jeg vender tilbage med masser af billeder og historier mandag:)

Et udsnit af festivaltoilettasken: Renseservietter fra Amazing Space, desinfektions gel fra Matas, fugt spray fra Nascent, Tony&Guy tørshampoo, Reimann P20 solcreme, touch eclat fra YSL, blush fra MAC og læbe balsam med faktor 25 fra Matas.

Festival toppe: Stribet  og 2 x hvid fra H&M, støvet brun fra Won Hundred, blå fra Thelin og Freddy Mercury fra Top Shop

Tylskørt fra H&M

  Pallietshorts fra H&M

Afklippede jeans fra Levis og Miss Sixty 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails