My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 3. juni 2010

Sommerens første udsalgsfund: Jakke fra Baum

I går var jeg et smut forbi en af mine yndlingsbutikker, som altid starter udsalg tidligt - og som altid sætter godterne rigtig meget ned! Der er fyldt med skønne mærker som eluise, Paul&Joe Paris, Iben Høj og Burberry i butikken, og jeg gør altid nogle fantastiske kup når der er udsalg.
I går faldt mine øjne straks på denne fantastiske jakke fra Baum, som egentlig har været udsolgt i månedsvis, men Pernille havde åbenbart været heldig at få fat i en enkelt mere - og så lige i min størrelse og til udsalgspris. HAPS!

Jakken er egentlig ret anderledes end resten af klædeskabet, men når solen skinner, får man jo lyst til at investere i lidt flere farver. Jeg vil bruge jakken til at peppe alt mit sorte og grå tøj op til sommer, og er sikker på, at den vil være perfekt til at bløde min ellers enkle og afdæmpede gardarobe lidt op.

Jeg har længe luret på en jakke i Chanel-stil, og selvom en original så absolut ville være at foretrække, har jeg desværre ikke lige 20.000,- liggende, som jeg ikke skal bruge til andet. H&M har også haft nogle rigtig gode bud, men jeg har bare aldrig rigtig fået købt en. Denne er flot og klassisk, og Baums kvalitet plejer altid at være super. Prisen er naturligvis en lidt anden end H&M's, men når man nu kan få den på udsalg, bliver man jo nødt til at slå til.


Så fin og sommerlig!




Jeg er vild med de fine broderier




Er der andre der har gjort nogle gode udsalgsfund, eller er det stadig for tidligt? Hvis du kommer forbi Charlottenlund kan jeg absolut anbefale at smutte forbi Pernilles butik, som ligger meget tæt på Ordrup station.


My newest purchase is this beautiful jacket from Danish Baum und Pferdgarden. The jacket will be wonderful this summer and perfect to spice up my normally very colorless and simple outfits!


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails