My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 5. juni 2010

At have eller ikke at have ferie, det er spørgsmålet

Sex and the city og brunch, det er hele to ting på engang, lige noget for frøknerne Jensen

Så blev BA opgaven endelig afleveret, og det blev fejret med maner. Jeg tog egentlig lidt forskud på glæderne allerede torsdag, da Distortion ramte Nørrebro. Fantastisk fest med masser af glade mennesker, musik og kolde øl - Skønt. Desværre har mit kære kamera svigtet, og truer lige nu med at formatere mit memorycard, så alle mine billeder fra dagen er væk :(

Heldigvis har Frk. L masser af billeder fra i går, da turen gik til Vesterbro, så bare rolig - der kommer også Distortion billeder her.

I dag er tømmermændene blevet plejet med en lidt for tidlig tur til lagersalg hos Nué, hvor der blev gjort et par kup fra Frk. L's side - er sikker på, at hun snart viser frem.
Herefter gik turen til Café Alma og deres dejlige brunch, som fik gjort lidt ved salt- og væskebalancen, så damerne kunne komme til at fungere igen.

Nu vil jeg tage mig en slapper i solen, inden aftenen byder på obligatorisk Sex and the city tur. Mere om det i morgen.

God dag til alle.

We have finally turned in our BA and had to celebrate with a trip to Distortion at Vesterbro last night. The hangovers were nursed with a short shopping trip and a nice brunch at cosy Café Alma. 
Tonight it is time for Sex and the city 2. More about that tomorrow. Have a wonderful day everybody. 

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails