My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 13. juni 2010

Karin Winther

Karin Winther ligger på Lindegårdsvej 2 i Charlottenlund og har virkelig mange lækre mærker som American Vintage, Bllack Noir, Heartmade, Phillip Lim og 7 for all mankind. Det er en super lækker og gennemført butik, og det er svært at tage et smut forbi uden at finde noget, man ikke kan leve uden. På onsdag kl. 8:00 starter Karin Winther udsalg med 50% på alt i butikken, og jeg ved af erfaring, at der bliver rift om varerne. Hvis man ike lige orker, at skulle stå i kø og kaste sig over tingene, kan man smutte forbi senere på dagen, hvor det værste plejer at være overstået. Karin Winther er en rigtig fed butik, hvor man kan finde masser af lækre varer - jeg skal i hvert fald et smut forbi på onsdag! 













Frk. L

3 kommentarer:

  1. aegh nå skulle jeg ønske jeg bodde der hvor dere bor :)
    http://polliani.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ja, Karin Winther har desværre ikke webshop endnu, men jeg kan forestille mig at det kan komme. Jeg skal selvfølgelig nok holde øje med det, så alle kan få glæde af hendes fede butik...;)

    SvarSlet
  3. Polliani vi skal nok sørge for at lægge et link op hvis der kommer en webshop, og hvis der kommer nogle ligende, så bare meld dig som follower;)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails