My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 22. juni 2010

New in: Godter fra Nué

Så har jeg bestilt 3 virkelig lækre ting fra Nué - og så til helt fantastiske priser! 150,- stykket er jo helt vildt, og mutti skulle da også lige have en ting med - og så blev det jo bare endnu billigere - 500,- i alt for 4 lækre ting!

Jeg har bestilt den skønne sommerkjole i 100% bomuld i både rosa og sort - de vil være perfekte over en bikini i sommerhuset, og fede med en læderjakke over om aftenen.







Jeg kunne selvfølgelig heller ikke dy mig for at putte den lækre lædervest i det blødeste lammeskind i kurven. Det er jo også fordi det var billigere hvis man købte 4 ting, og så ville det jo være virkelig dumt at lade være (man kan vist godt høre at jeg læser økonomi) ...så skøn - og til en fantastisk pris!







I får lige en update når jeg rent faktisk har modtaget tingene (og forhåbentlig kan passe det hele!)


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails