My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 28. juni 2010

Eksamenslæsning part 2

Som nævnt læser damerne til eksamen og alle vores strabadser skal stå deres prøve i morgen formiddag når vores bachelor eksamen finder sted.

Jeg må indrømme at jeg er ret nervøs, for det er lidt vildt det der med at blive bachelor synes jeg. Her har man gået i tre år og kæmpet med bøger og teorier for viderekommende, og vups så er man lige pludselig færdig.

Alle de mange studenter der ude må vide hvordan jeg har det, åhh ville ønske at jeg endnu en gang fik en hue på og skulle op i en fin vogn og køre hujende og larmende rundt i Københavns gader med sang og musik.

Men sådan bliver det ikke denne gang for mig, må fejre det på Roskilde i stedet.

Til de af jer som måske synes at det kunne være lidt sjovt at vide hvad sådan to frøkener kan finde på at skrive en opgave om (okay snork det er der jo rent faktisk ingen der gider at høre - men jeg fortæller det alligevel hehe) ja så handler vores beskedne udkast om noget så komplekst som socialt- og klimaorienterede virksomhedsalliancer. Det lyder nok lidt tungt, derfor spicer jeg det lige op med en lille Michael Jackson sang om vores dejlige verden. Som MJ siger så skal vi jo gøre verden til et bedre sted, og det er der også mange virksomheder rundt omkring i verdenen rent faktisk har fået øjnene op for at gøre.



Enjoy og tilbage til bøgerne med mig.

Tomorrow is the day where the vacation officially starts for the Frk. Jensens girls. The MJ song represents the essences of our BA assignment, enjoy I better get back to the books.

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails