My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 22. juni 2010

Læseferie

Mit liv står på standby i disse dage, kan ikke tillade mig at holde rigtig ferie, da bøgerne og eksamen jo ligesom presser sig på, men kan omvendt heller ikke rigtig finde ud af at få læst helt så meget som jeg skulle.

Kommer i stedet til at sove lidt for længe, og give mig kast med andre ting som til dels er legale.
Har f.eks. lige været ude og anskaffe bolig forsyninger til Roskilde i form af ét styks telt og ét styks luftmadras. For ja jeg er et luksus-Roskilde-dyr, der nægter at ligge på et fesent liggeunderlag så mange nætter i træk.

Glæder mig ellers til Roskilde, har ikke været af sted de sidste to år, så tænkte at i år der var det sørme på tide endnu engang at komme ud og svinge festivalstængerne lidt.

Ser rent faktisk frem til varme øl og rugbrødsmader med tun i den bagende sommersol (for det bliver altså godt vejr, basta) og så skal jeg selvfølgelig også forbi kødsovsboden og den lækre brunch hos de der man aldrig kan huske hvad hedder.

Med hensyn til Roskilde og pakkeliste så får I et noget mere fyldestgørende 'jeg glæder mig til Roskilde' indlæg, når jeg får lidt mere styr på eksamenslæsning og derfor føler det mere legalt.

Indtil da får I en sommersang, der kan varme hjertet lidt og skrue op for festivallængslerne.






Examines is not exactly over yet, and I find my self trapped in a vacuum of time where I don't know what to do with myself. I’m not really aloud to lay back and pretend that the vacation is here but on the other hand I can't get my self to read. 
That is why I instead have started my Roskilde-Festival planning. What this contains will be much more elaborated in a future post, but until then enjoy Lou Reed and his amazing summer song 'Walk on the wild side'. 


Remember to sign up as regular follower and participate in our competition. 


Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails