My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 1. juni 2010

Den budgetvenlige læderjakke

Ethvert klædeskab burde indeholde en lækker læderjakke, og efter min personlige mening skal den altså være i rigtigt læder. Det kan desværre meget hurtigt blive rimelig pricy, men jeg synes faktisk godt, at man kan finde en lækker læderjakke til en rimelig pris. Her er et par af min personlig favoritter, som alle koster under 1000,- 





















Både Frk. N og jeg selv har en læderjakke fra Club Collection, og jeg synes faktisk, at kvaliteten er rigtig god. Munderingskompagniet er jo altid i super kvalitet - jeg har selv vesten, og er rigtig glad for den! 



Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails