My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

lørdag den 5. juni 2010

SATC 2 & Nué

Så har frøknerne set SATC 2 - og filmen var efter min mening lige hvad man kunne vente sig: Massevis af skønne outfits, tøsehumor og underholdning - og det var så det. Skøn film, men man skal tage den for hvad den er. Hverken den første ellen anden film kan - efter min mening - leve op til den legendariske serie, men det gør heller ikke noget. Underholdende og inspirerende er de i hvert fald!

Som Frk. N har skrevet, var vi i går til Distortion på Vesterbro for at fejre at vores bachelorprojekt er afleveret - og det var en rigtig sjov aften med øl, lækker mad og velfortjent boblevand. Der var vildt mange mennesker, og vi havde en rigtig sjov aften - som desværre gav udslag i et vist ubehag i den bagende sol i køen til Nué lagersalg alt for tidligt i morges. Ubehaget blev dog hurtigt til glæde da det endelig lykkedes os at komme ind til alle godterne - og I skal da lige se mine fantastiske fund:


Denne smukke silketop fra Lovechild 1979 i de fineste farver - og har allerede være på i biffen i aften




Super cool lædervest med flæder fra Nué. Jeg har holdt øje med denne skønhed siden den første gang kom i butikkerne, men har ikke helt vidst om den var mig. Da jeg fik den på i dag (og så prisen!) var jeg ikke i tvivl!




Jeg har en tørklæde-fetich, og ejer allerede alt, alt for mange, men de er bare så lækre, pæne - og så er de jo praktiske! Kunne simpelthen ikke stå for dette lækre tørklæde i silke og uld.



Jeg skal tidligt op i morgen, og sidder derfor bare hjemme og hygger, og hører Madeleine Perouxs "Dance Me To The End Of Love" - fantastisk musik, som min søster for nylig har præsenteret mig for.





Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails