My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

mandag den 14. juni 2010

Bedre sent end aldrig - 2200 Kærlighed



Jeg har haft en masse problemer med mit kamera af uransaglige årsager, men har endelig fået det ordnet og her får i derfor nogle billeder fra min torsdag på Distorition.

Festen var på Nørrebro og som nogen måske har opdaget, ja så elsker jeg min bydel, så derfor har jeg også krydret med et par billeder fra min tur formiddagstur på Nørrebronze for efterhånden et par uger siden.
Her vil jeg lige sige tak til S fra The Red Herring for lån af kamera og for at indtage fotografrollen undervejs (mit kamera vidste sin først krampetrækninger mod kollaps på selvsamme morgen). Se flere billeder fra turen her.

På Møllegade iført jeans fra Cheap Monday, t-shirt fra H&M, sandaler fra Nørregaard på Strøget, Army jakke fra Youheshe.com, solbriller fra Rayban, vintage taske og net fra Cover.

Sommerhår og dejlige syrener 

På Nørrebro kan man finde alt - f.eks. en butik kun med Bollywood film, jeg kunne gå amok i den forretning.

Vintage pladecovers i butik på Nørrebrogade

Smuk udsigt fra Nørrbrosiden af Søerne

Do I need to say more?

Det gælder om at holde øjnene åbne når man går i byens gader og wups er der kunst hvor du mindst venter








As you may know I have been having some trouble with my otherwise very faithful camera fore the last couple of weeks. 


To my luck I finally got it to work today so here is a montage of photos from my lovely evening at the Distortions Festival on Nørrebro plus some extra photos from the fabulous district in general. Thanks to S from The Red Herring for letting me borrow her camera and acting as photographer for the outfit snapshot.












Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails