My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

søndag den 27. juni 2010

Lækre udsalgsønsker

Hvis bare jeg ikke var på SU (eller i hvert fald havde en noget større ekstra indkomst), så ville jeg investere i disse smukke udsalgsfund. Det er jo rimelig gode priser, men økonomien rækker desværre ikke på nuværende tidspunkt. Men man har vel lov til at drømme...!























Jeg er en svag sjæl når det kommer til udsalg, men ved af erfaring, at jeg som udgangspunkt kun skal investere i ting, som jeg alligevel ville have købt - også selvom de ikke var på udsalg. Den holder ikke altid, men det er en meget god ting lige at overveje, når man står i butikken i vild udsalgsrus med armene fuld af "fantastiske fund" som man på ingen måde kan leve uden ;)



Frk. L  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails