My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 8. juni 2010

Fodbold VM for knap så interesserede fashionistas


Som de fleste nok efterhånden har bemærket, nærmer fodbold VM sig med hastige skridt. Personligt ved jeg abslolut intet om fodbold (måske lige bortset fra at Elmander er super lækker, og engang har spillet for Brøndby), og fodboldsnak hører måske heller ikke umiddelbart til på en modeblog, men da jeg faldt over denne hurorisktiske artikel, blev jeg simpelthen nødt til at dele den med jer derude. Der er sikkert andre end mig, der konstant bliver inddraget i alt det der fodbold-halløj gennem kærester, venner, kolleger og andre fodbold-elskende væsener, som bare ikke kan forstå, at ikke alle går op i sporten med liv og sjæl.

Jeg ved i hvert fald at min kalender - eller i hvert fald de dele, der falder sammen med kærestens - under VM bliver underlagt samtlige vigtige kampe, og ham derhjemme er allerede gået i gang med at lobbye for, at han og drengene må se kamp midt under min fødselsdagsmiddag. Hmm... hvor vigtig kan sådan en kamp dog være...?!

Så tag et kig på artiklen fra Kommunikationsforum (skønt fagforum for alle vi kommunikationsnørder) - jeg aner ikke om det indholdet passer, da jeg selvsagt ikke er fodboldekspert (eller ved noget som helst om det), men underholdende er den, og måske man endda kan score nogle billige point hos en fodboldinteresseret kæreste efter endt læsning...?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails