My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 2. juni 2010

Summertime

Anja Rubik og Agnete Hegelund kører den ultimative turiststil. Foto af Miles Aldridge.
Kilde: Fashiongonerogue.com

Sommeren er over os. Det er juni, det er sol, det er Distortion og det er en (næsten) afleveret bacheloropgave.

Alt sammen tegn på at nu er sommeren for alvor kommet. Da jeg har sendt den uoverskueligt store opgave videre til næste korrekturlæser efter mange timers arbejde i går, vil jeg nu vende snuden mod mit elskede Nørrebro.
Skal et smut forbi Matas og skomageren, og overvejer også en tur forbi 7-11 og hente magasinforsyninger til den snart helt legale opgavepause.

Da jeg skal flytte her til sommer er der ikke mange knaster i banken til den store sommerrejse, og derfor vil jeg lege turist i egen by i år, så der kommer nok en lille guide eller to over hvad man kan lave når solen står smukkest over København.

Lige nu sitre gaderne af liv ude foran mit vindue og kalder mig med en sang der næsten lyder som Janis Joplins udgave af jazzklassikeren 'Summertime'.


Glædelig sommerdag til alle.

Its summer:) The sun is shining, its June and the street festival Distortion is in town. Since my BA is almost done, and my partner has taken over for now, I will spend the day enjoying the sun in the streets of Nørrebro.
I give you Janis Joplin and her incredible version of the jazz song 'Summertime', because the streets outside my window is calling on me.

Frk. N

2 kommentarer:

  1. Jaaa sommer og Distortion! Vil glæde mig til Københavner guides, det er altid skægt og god idé i øvrigt med turist i egen by.

    Klem
    Emily

    SvarSlet
  2. Tak tak:) Ja glæder mig faktisk også til at føjte rundt i byen og se hvad København har at byde på, som man nogen gange glemmer som fastboende...

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails