My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 23. juni 2010

New in: Picos cool smykker

Jeg har lige investeret i et meget fint armbånd fra Pico, som er super råt og stadig elegant. Jeg har længe overvejet, og nu skulle det altså være, for den halskæde som passer til den (som jeg egentlig også gerne ville have fingre i) var udsolgt, og der var heller ikke mange armbånd tilbage - så kan man jo lære at slå til når tingene er der. Men fint er det, og I skal da også lige se det!

Det ligner oxideret sølv, men er vist bare noget billigt metal af en art:



Meget cool (når man nu selv skal sige det)


I går var jeg til min lillebrors dimission, og bagefter gik turen hjem i mine forældres have hvor min søster og jeg spiste take-away og nød vejret. Lillebror + forældre spiste middag med resten af klassen, så søsser og jeg havde en rigtig hyggelig tøseaften.

Outfittet bestod af et par gamle sommerbukser, blonde t-shirt fra American Apparel, læderjakke fra eluise og ballerinaer fra Pretty Ballerinas - og så selvfølgelig fine fransk fletning by søsser. Meget afslappet - og måske en smule for afslappet i forhold til mange af de andre gæster. Jeg plejer ellers ikke at være bleg for at dresse op, men kom lige fra arbejde, og nåede ikke hjem inden, så der var ligesom ikke så meget at gøre...

  



Husk at bliv fast læser - så bliver vi så glade(!), og du er med i lodtrækningen om de lækre præmier!

I just bought this beautiful bracelet in Pico and I absolutely love the cool and still elegant expression.
Yesterday I went to my brother’s graduation and I was maybe a tad under dressed – but I didn’t have time to go home and change. Well – we had a really nice evening so all in all a successful day! 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails