My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

torsdag den 13. maj 2010

American Apparel

Jeg skulle egentlig have tilbragt de næste par dage i sommerhus med høj sol og skønt vejr (det var i hvert fald tanken, men kan måske godt se at det var en smule urealistisk), men fordi min lettere klodsede kæreste har slået sin fod under en løbetur, og derfor skal sidde stille med is på og foden oppe de næste par dage, bliver helligdagene tilbragt hjemme med film, serier og shoppeinspiration på nettet.

En af de sider som jeg er vild med i øjeblikket er American Apparel, som laver rigtig mange fede og billige basisting, med et tvist af 80’er stemning. Siden er fuld af lækkert tøj, sko og accessories, men jeg har især kastet min kærlighed på disse tre items:

Nederdelen er super enkel og klassisk, og den burde egentlig være en fast bestanddel af ethvert klædeskab. Hvorfor den endnu ikke har fundet vej til mit, kan jeg ikke forklare, men jeg har tænkt mig at råde bod på det så hurtigt som muligt. Jeg vil bruge den med løse tank-tops og blazer på arbejde, t-shirt til hverdag og en stram top i byen.


Nederdel fra American Apparel til ca. 150,-


Denne blondetop i det fineste mønster ser super eksklusiv ud, og jeg er ret vild med det løse snit. Den vil være perfekt til nederdelen eller et par shorts til sommer. Toppen er super fin i nude, men da jeg desværre ikke er velsignet med latino tan, må jeg nok alligevel holde mig til den sorte. Nude er bare smukkere hvis man har lidt farve i kinderne.



Blondetop fra American Apparel til ca. 250,-


Frk. N har allerede investeret i denne smukke bh, og jeg overvejer stærkt at gøre hende kunsten efter. Enkel, fin og perfekt under min rå top fra Acne med super dyb ryg. Jeg vil have den i farverne black, asphalt og silver.


BH fra American Apparel, 3 stk. for ca. 160,-


Top fra Acne i modellen BELIEF. Bh’en fra Americal Apparel vil være perfekt under.


Hvis man bestiller for over 100€ er forsendelsen gratis, ellers koster det 8€ - en rigtig god undskyldning for at putte lidt ekstra ting i kurven.


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails