My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

onsdag den 26. maj 2010

Den smukke Leopardkjole...

...fra H&M's Fashion against Aids kampagne er nu flyttet ind i mit skab, og ihhh hvor jeg dog glæder mig til, at sol og varme kommer igen, så jeg kan komme ud og lufte den!
Egentlig er kjolen jo udsolgt overalt, men min søsters veninde var så uheldig, at få fat i en forkert størrelse, og via min søde søster er kjolen nu endt hos mig. Søsser havde set, at jeg havde skrevet om den her på bloggen, og var hurtigt til at sige, at hvis den alligevel skulle byttes, ville hun gerne købe den. Hvor heldig har man lige lov at være?!





Tusind tak til Søsser og Sidse!


Tøjet fra kampagnen landede i butikkerne d. 20. maj, og da jeg både skulle på arbejde og derudover havde fødselsdag, følte jeg ikke en overvældende trang til at ligge i kø for ta få fat i de lækre ting. Det synes jeg er en smule ærgeligt nu, da jeg egentlig også havde kig på denne smukke kjole (som er helt udsolgt).




Og denne fine top, som stadig kan fås, men desværre ikke var helt mig alligevel, da jeg fandt den i butikken i går. Tror lige, at jeg skal overveje det lidt, for den er jo altså ret fin når man nu ser den igen...!




 


Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails