My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 18. maj 2010

Wedges fra SHOE SHI BAR

Jeg har længe være misundelig på Frk. N's fede wegdes fra SHOE SHI BAR i den smukke cognacfarve. Jeg har flere gange overvejet at investere i dem, men da vores klædeskab allerede bærer præg af, at vi ofte falder for de samme ting (man har vel god smag - begge to vel og mærket!), og jeg i stedet fandt mine skønne wedges fra Gardenia, besluttede jeg mig alligevel for at lade være.

Nu er SHOE SHI BAR's sommerkollektion kommet i butikkerne, så mon ikke der skulle være mulighed for at finde en lækker lille sommersag - men skynd dig, hvis du skal nå at få fingre i de lækre sko, for det fede design kombineret med de yderst rimelige priser gør, at skoene ryger hurtigt!



Grå kile til 499,-





Kile ballerina til 399,-




Sandal til 399,-




Frk. L

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails