My blog has moved!

You will be automatically redirected to the new address. If that does not occur, visit
http://frkjensens.wordpress.com//
and update your bookmarks.

tirsdag den 11. maj 2010

After work

Er endelig kommet hjem fra arbejde og har virkelige brug for at lade op og få lidt energi.
Jeg burde egentlig drøne ud på min tiltænkte løbetur, men efter at have siddet i 8 timer i et åbent kontorlandsskab omgivet af mennesker, ja så orker jeg ikke at kæmpe om stierne i Fælledparken med de mange andre der også har skudt løbeturen til timerne efter arbejde.

Jeg har derfor syndet og været forbi en af de mange bland selv butikker der ligger på Nørrebrogade.
Jeg prøver jo at leve sundt som jeg også tidligere har skrevet indlæg om, men når der endelig skal syndes så skal det også gøres rigtig og jeg elsker bland selv slik. Alene ritualet i det er næsten nok for mig, for kan i grunden ikke spise ret meget slik af gangen.
Nu har jeg smækket benene op og kastede mig over den nyeste udgave af Cover. Det er jo efterhånden et par ugen siden det kom, men har simpelthen ikke haft ordentlig tid til at læse det før nu.

Artikel om den fascinerende nye seksuelle revolution fra Cover

Historien om den underfundige Ugle der bevæger sig i modebilledet nu

Underfundige ugler på fødderne med Yvonne Koné i baggrunden 

Smukke Louise P som så absolut stadig holder. Her på forsiden af Covers maj udgave

Hmm gik vidst lidt amok i den bland selv butik

Frk. N

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails